Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

fredag den 17. juli 2020

BØNNENS KRAFT ENGLISH DOVN UNDER



Under en vækkelse sagde Finney: Mit sind var meget optaget af bøn. Jeg følte, at bønnens ånd var fremherskende, især blandt kvinderne. To ældres hustruer helligede sig på en særlig måde til bøn.

Finney besøgte en af ​​de ældste. Han var bleg og meget ophidset. Han sagde: Bror Finney, jeg tror, ​​min kone vil dø. Hun er i en sådan sindstilstand, at hun ikke har fred, hverken dag eller nat. Hun bare beder og beder. Hele morgenen har hun været på sit værelse stønnende og tiggende i bøn. Jeg er bange for, at hendes styrker ikke tåler det.

Pludselig kommer hun ud og siger: Bror Finney, Herren er kommet! Der hænger nu en sky af nåde over os alle. Hendes mand så forbløffet ud, han vidste ikke, hvad han skulle sige.

Men det var ikke nyt for mig. Jeg havde været vidne til sådan noget før, jeg vidste, at bønnen var kommet igennem, og vækkelsen ville komme. Og der var gennembrud, og mange blev reddet.

Kraften i bøn handler om at være i sand bøn, hvor vi konstant lever i Helligåndens tilbedelse og bøn i os. Det er indefra vores liv levet og ud gennem os, som er Guds hus eller billigt for hans egen ånd.

I dag længes mange efter genoplivningen af ​​de gamle dage, ganske enkelt begynder det altid med os at blive genoplivet indefra.

At Gud den ægte tro åndelige liv vi skal leve i i Jesus i hans ånd, og vi i ham.

ER DU DER?



THE POWER OF PRAYER

During a revival, Finney said: My mind was very busy with prayer. I felt that the spirit of prayer prevailed, especially among the women. The wives of two elders devoted themselves in a special way to prayer.

Finney visited one of the oldest. He was pale and very agitated. He said: Brother Finney, I think my wife is going to die. She is in such a state of mind that she has no peace, neither day nor night. She just prays and prays. All morning she has been in her room moaning and begging in prayer. I'm afraid her forces can't stand it.

Suddenly she comes out and says: Brother Finney, the Lord has come! There is now a cloud of grace hanging over all of us. Her husband looked astonished, he did not know what to say.

But that was not new to me. I had witnessed such a thing before, I knew the prayer had come through and the revival would come. And there were breakthroughs and many were saved.

The power of prayer is about being in the life of true prayer, where we constantly live in the worship and prayer of the Holy Ghost within us. It is from within our lives lived and out through us which is the house of God or cheap for His own Spirit.

Today, many long for the revival of the old days, very simply it always begins with us being revived from within.

That God the true faith Spirit life we ​​shall live in in Jesus in His Spirit, and We in him.

ARE YOU THERE?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.