Translate

INFO JESUS LIVET

Aktiver din tro

    LINK Aktiver din tro Jan Lund nissen Du har i kraft af Jesus fået Den Hellige Ånd inde i dig. Jesu bor ved din tro inde i dig. ...

Søg i denne blog

torsdag den 2. januar 2020

VELKOMMEN TIL JESUS-LIVET.DK




LINK


No copyright


Jesus er livet for os, Hvad er livet for dig?

Jesus livet.dk








Historie


Mit navn er Jan Lund Nissen


Født 1963


Sagde ja til Jesus da jeg var 13 år


Blev døbt som Bibelen siger da jeg var 14år


Er fast tilknyttet en frikirke


Fik min fornyelse 14/4.4.2005



Hvordan begyndte websiden


Jeg sad i 2008 og bad om hvad jeg skulle gøre. Der kom til mig.


Lav en web side. Hvem mig? Det er da rigeligt af dem, jeg har da


ikke forstand på det. Jeg fik jo kun et 5 tal i skolen, mig og lave


så Web side, jeg aner jo intet om det.


Jeg sad sådan i ca. 40 min og tænkte frem og tilbage.


Så sagde jeg højt ok. men hvad skal navnet være. Jesus livet kom


svaret til mig. Igen kom tankerne.


Kan Jeg virkelig tillade mig at kalde siden, Jesus-livet. Ja, sidens navn er Jesus livet, kom der til mig.


Ok, sagde jeg og så begyndte min web-mission.




Håber mange må blive velsignet af den her side. Selv om det er


navne på, er der No copyrights og det er tilladt at fjerne navne.


Jeg giver det videre, jeg selv har fået til fælles gavn. Jeg skammer mig ikke ved Evangeliet det blev mig og mange andre til frelse. Heller ikke ved mine søskende og deres navne.


Desværre et det sådan i dag.

Folk går mere op i navne/personer og den kirke personerne er tilknyttet, end modtagelsen af det budskab Gud giver gennem personer. Alle laver hver deres egen sider og laver copyright på budskaberne. Mange liker bare en person uden at høre budskabet, nogen ærer sig selv konstant se mig jeg kan, jeg gør.


Derfor er det sådan, jeg ikke altid nævner navne. Det handler ikke om menneskers navne, der er så mange der vil ses og høres og æres. Det handler om evangeliet til frelse og opbyggelses, om Bibelen Guds ord. Gud Jesus og Den Hellige Ånd.


Jeg har, som sagt, set mere end nok af hvordan fællesskaber og retninger er bygget på menneskers navne og deres overbevisninger. Mange har lavet egne lærebøger, som de bruger lige så meget som Guds ord, og mener det menneskes ideologier og lærte et det eneste sande de kan bygge deres liv og kirke/fællesskaber på.


Mange laver copyright på deres budskaber, vi fik Guds Ords Evangelium helt gratis, skulle vi så ikke give det gratis til andre?


Jeg bygger på Guds ords sandhedens Klippe Jesus, som er hovedet, Mesteren for Hans menighed/fællesskab på jorden. Vi fornægter menneskers lære, holder os til hvad Gud giver os i kraft af Den Hellige Ånd, og undervisning i os.


Jeg og andre, er trætte af alle de forskellige synsvinkler og retningslinjer inden for kristendommen, vi holder os til Mesterens lære og Bibelen Guds ord retningslinjer for vore liv. Derfor gør vi som vi gør. Og det er helt gratis. No copyright.