Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

torsdag den 2. januar 2020

VELKOMMEN TIL JESUS-LIVET.DK


LINK


No copyright


Jesus er livet for os, Hvad er livet for dig?

Jesus livet.dk


Historie




Mit navn er Jan Lund Nissen

Født 1963

Sagde ja til Jesus da jeg var 13 år

Blev døbt som Bibelen siger da jeg  var 14år

Er fast tilknyttet en frikirke

Fik min fornyelse 14/4.4.2005


Hvordan begyndte websiden

Jeg sad i 2008 og bad om hvad jeg skulle gøre. Der kom til mig.

 Lav en web side. Hvem mig? Det er da rigeligt af dem, jeg har da

 ikke forstand på det. Jeg fik jo kun et 5 tal i skolen, mig og så

 skrive og så Web side, jeg aner jo intet om det.


Jeg sad sådan i ca. 40 min og tænkte frem og tilbage.

Så sagde jeg højt ok. men hvad skal navnet være. Jesus livet kom

svaret til mig. Igen kom tankerne. 


Kan Jeg virkelig tillade mig at kalde

siden, Jesus-livet. Ja, sidens navn er Jesus livet, kom der til mig.

Ok, sagde jeg og så begyndte min web-mission.


Nu er situationen desværre at den gamle webside ikke virker mere

 som før, nu bliver jeg nødt til at oprette en ny. I kan stadig gå ind

 på den gamle side.www.freewebsite-service.com/jesuslivet


Håber mange må blive velsignet af den her side. Selv om det er

 navne på, er der No copyrights


Jeg giver kun det videre, jeg selv har fået til fælles gavn. Jeg

 skammer mig ikke ved Evangeliet det blev mig og mange

 andre til frelse. Heller ikke ved mine søskende og deres navne.


Når der ikke står nogen navne er det en anden som har fået

 indlægget, ikke mig.


Du kan meget nemt dele det uden mit navn på , det er Evangeliet 

det drejer sig om ikke mit eller andres navne som sådan.


Vi har set mere end nok af hvordan fællesskaber og retninger er

 bygget på menneskers navne og deres overbevisninger. Mange

 har lavet egne lærebøger, som de bruger lige så meget som Guds

 ord, og mener det menneskes ideologier og lærte et det eneste

 sande de kan bygge deres liv og kirke/fællesskaber på.


Mange laver copyright på deres budskaber, vi fik Guds Ords

 Evangelium helt gratis, skulle vi så ikke give det gratis til andre?


Vi bygger på Guds ords sandhedens Klippe Jesus, som er hovedet,

 Mesteren for Hans menighed/fællesskab på jorden. Vi fornægter

 menneskers lære, holder os til hvad Gud giver os i kraft af Den

 Hellige Ånd, og undervisning i os.


Vi er trætte af alle de forskellige synsvinkler og retningslinjer

 inden for kristendommen, vi holder os til Mesterens lære og

 Bibelen Guds ord retningslinjer for vore liv. Derfor gør vi som vi

 gør. Og det er helt gratis. No copyright



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.