Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

tirsdag den 10. marts 2020

DEN JESUS STENEN DU VRAGEDE I DIT EGET LIV

LINK


Jan Lund Nissen deler noget jeg har fået 2020 til dig.

Jeg kender ikke dig, og hvad du har gjort, men du får her en mulighed for at vende om igen, hvis du da ikke er så forhærdet at du ikke kan vende om mere, Gud kan nemlig godt sige total stop til et menneske der lyver og og hykler sig op som værende noget de ikke er, hvis de bliver ved med det. Apostlenes Gerninger 4:

Læs/hør hele kapitlet der er kun ca 500 år siden vers blev indført i Bibelen. Så du får alt med og ikke kun har lidt her og der.

Den Jesus er ‘stenen, som blev agtet for intet’ af jer bygmestre, men som ‘er blevet hovedhjørnesten’.

Og der findes ikke frelse i nogen anden; thi der er ikke under himmelen givet mennesker noget andet navn, hvorved vi kan frelses.

Du tror du kan frelse dig selv, redde dig selv og dit eget ved din flugt. Men du ser ikek du er på evig flugt fra Gud. Du giver alle andre skylden for dit eget løgne liv. Du vragede Jesus Guds egen Søn. Du går på den brede vej lige imod din fortabelse fordi. Du ikek alle andre vragede Jesus den sten Gud havde sat som hovedhjørne sten i dit liv.

Guds fred - har været fra Evighed - Gud skabte mennesket til at leve i barmhjertighed - men alt gik galt - da Adam og Eva i synden faldt.

Det gjorde du også.
Du hørte på de monner og hvis der kom i dine tanker, du byggede din egen religiøse forståelse op i dit liv og miksede den med andre religiøse opfattelser, du ville ikke høre og se din egen situation, kun alle andres som ikke er som du har sagt og skrevet den er.

Da kom det onde ind - og forgiftede menneskers sind - alt blev på hovedet vendt - og mennesket ud af Paradis blev sendt.

Synden i verden kom ind og alt blev svært - og mennesker har endnu ikke lært - at Lys og mørke ikke kan leve sammen - vi må blive inden for rammen. Du gik udenfor Guds ramme i dit lig´v i og nu sidder du og er bitter sur på alt og alle sågar Jesus lyver du om du troede du skulle ophæves over alt og alle men du som nok har mange ord er død åndelig s4et.

Du gør som de mange i dag, blander det hele sammen - og så siger man ja og amen - kan ikke skelne det ene fra det andet - og alt bliver udvandet.

Du er som en vandlæs sky du har mange ord om alt det du selv mener du er men du har ikek kærlighed gerninger ingen frugt. (Joh ev 15.

Vi må lære at sige nej - til alt der leder os bort fra Den Sande Vej - alt det der kan ligne det Sande - men som fører os ud på dybe vande.

Kun i Bibelen Guds Ord - finder du Sandheden her på jord - Jesus viste dig Vejen tilbage til dit og andres hjem men du fravalgte Jesus til fordel for hvad du mener denne verden kan give dig af rigdom og goder som ikek har Guds velsignelser bag.



Dem som Frelsen vil modtage - og ikke Guds Ord forsage - men tage imod det i tro - så vi i vore sjæle finder ro.

Du som ikke har fred indvendig, du er på flugt i dit liv fra den sande Jesus, du har vragte Jesus i dit liv.

Du flugtede i oprør overfor de mennesker, Gud satte til at vejlede dig til at hjælpe dig. Du hadede dem uden grund

Du vragede den sten som skulle være din hovedhjørne sten i dit liv. Du flyttede fra sted til sted fordi. Det var den by du både i der var skyld i dit liv, det var dem som du engang kendte,e ja så gar din familie vragede du til din egen løgns lyst og begær.

Nu sidder du ensom forstår ikek hvor for.

Grunden er. Du vragede Jesus din hovedhjørne sten i dit liv.

Du ville ikek ofre, du gav ikke, du troede Ikke nogen så dig som du er. Gud så dig og jog dig bort fra Hans forsamling Fra Hans sande børn fordi. DU VRAGDE DIN HOVEDHJØRNESTEN. DU LØRJ, DU STJAL FORDI. DU HYKLEDE OG VRAGEDE BYGMESTERNS HOVEDHJØRNE STEN I DIT EGET LIV. JESUS SOM SKULLE HAVE VÆRET DIN KLIPPE DIN HOVEDHJØRNE STYEN VRAGDE DU SELV.

Du fik alt, men du kasserede alt igen fordi. Du ikke troede det ville ramme dig selv. Dine forbandelser over alt og alle ramte dig selv med dobbelt kraft fordi. DU VRAGEDE DEN HOVEDHJØRNE STEN I DIT LIV DEN SANDE HERREN JESUS.

Jesus venter stadig på dig men du får ikke fred før du vende rom til Ham og selv beder Ham føde dig på ny (Joh ev kap 3) det har du aldrig oplevet det på trods af du nok kan komme i en menighed/kirke men du har ingen ånd du mangler at blive født ovenfra og ikke ud fra dine efgne religiøse forståelser. Udenfor eller inden for hvor skal Jesu finde dig når Han snart henter sin kirke/menighed?

Det var hvad jeg fik, som sagt jeg ved ikke hvem du er men du får et kald en chance til at vend e tilbage til den hoved hjørne sten Jesus, du vragede til din eget egoistiske lives fordel som inte har med kristen at gør. Du siger du lever men du er er blevet åndeligt død.

Gå du tilbage til Jesu nu!

ENGLISH
THE JESUS ​​TENNA YOU REQUESTED IN YOUR OWN LIFE

Jan Lund Nissen shares something I've had for you in 2020.

I do not know you and what you have done, but here you have the opportunity to turn back if you are not so hardened that you can not turn around anymore, because God can say complete stop to a human being lying and and hypocrisy as being something they are not, if they keep doing it. Acts 4:

Read / hear the entire chapter that is only about 500 years since verses were introduced in the Bible. So you get everything done and not only have suffered here and there.

That Jesus is the 'stone that was esteemed for nothing' by you builders, but which 'has become the cornerstone'.

And there is no salvation in anyone else; for there is no other name given to men under heaven by which we can be saved.

You think you can save yourself, save yourself and your own by your escape. But you do not see that you are in eternal escape from God. You blame everyone else for your own lying life. You wrecked Jesus' own Son of God. You go on the broad road right against your forfeiture because. You, not everyone else, Jesus wrecked the stone God had set as the cornerstone stone of your life.

God's peace - has been from eternity - God created man to live in mercy - but everything went wrong - when Adam and Eve fell into sin.

So did you.
You listened to those moons and if your thoughts came, you built your own religious understanding into your life and mixed it with other religious beliefs, you wouldn't hear and see your own situation, only everyone else's who is not like you have said and written it is.

Then evil came in - and poisoned the minds of men - everything was turned upside down - and man out of Paradise was sent.

Sin in the world came in and everything became difficult - and people have not yet learned - that Light and darkness cannot live together - we must stay within the framework. You walked outside the framework of God in your body and now you sit and are bitterly angry at everything and everyone even Jesus is lying if you thought you should be lifted over everything and everyone but you who probably have many words are dead spiritually blessed.

You do like many today, mix it all together - and then you say yes and amen - can't distinguish one from the other - and everything gets watered down.

You are like a water cloud you have many words about everything you think you are but you have no love deeds or no fruit. (John 15).

We must learn to say no - to everything that leads us away from the True Way - anything that may look like the True - but which leads us into deep waters.

Only in the Bible Word of God - do you find the Truth here on earth - Jesus showed you the way back to your home and that of others but you deselected Jesus in favor of what you believe this world can give you of wealth and goodness that do not have God's blessings behind.



Those who will receive salvation - and not forsake the Word of God - but receive it in faith - so that we find peace in our souls.

You who do not have peace inside, you are on the run in your life from the true Jesus, you have wrecked Jesus in your life.

You fled in rebellion to the people God set to guide you to help you. You hated them for no reason

You wrecked the stone that should be your main corner stone in your life. You moved from place to place because. It was the city you both lived in for the sake of your life, it was the ones that you once knew, or yes your family wrecked you for your own lies and desires.

Now you are sitting lonely do not understand where for.

The reason is. You wrecked Jesus your cornerstone stone in your life.

You didn't want to sacrifice, you didn't give, you didn't think anyone saw you as you are. God saw you and drove you away from His congregation From His true children because. YOU REQUESTED YOUR HEADSET. YOU LOOK, YOU STOLE BECAUSE. YOU HAVE CHARGED AND REQUESTED THE BUILDERS 'HEADLINE STONE IN YOUR OWN LIFE. JESUS ​​WHO WOULD HAVE BEEN YOUR CUTTING YOUR HEADHOLDER STYLE ASKED YOURSELF.

You got everything, but you discarded everything again because. You didn't think it would hit yourself. Your curses over everything and everyone hit yourself with double force because. YOU REQUESTED THE HEAD-CORNER STONE OF YOUR LIFE THE TRUE LORD JESUS.

Jesus is still waiting for you but you will not get peace until you turn to Him and even ask Him to give you anew (John chapter 3) you have never experienced it even though you may be in a church / church but you have no spirit you need to be born from above and not from your religious beliefs. Outside or within, where will Jesus find you when He soon picks up His church / church?

That was what I got, as I say I do not know who you are but you get a call a chance to return e to the main corner stone Jesus, you wrecked for the benefit of your own selfish life which does not have to do with Christian. You say you are alive but you have been spiritually dead.

Go back to Jesus now!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.