Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

onsdag den 12. april 2023

INFO JESUS ER LIVET.

 



Historie


 Link gamle Jesuslivet

 https://www.freewebsite-service.com/jesuslivet/Forside.php


No copyrights 


Mit navn er Jan Lund Nissen

Født 1963

Sagde ja til Jesus da jeg var 13 år

Blev døbt som Bibelen siger da jeg  var 14år

Er fast tilknyttet en frikirke

Fik min fornyelse 14/4.4.2005


Hvordan begyndte websiden

Jeg sad i 2008 og bad om hvad jeg skulle gøre. Der kom til mig. Lav er web side. Hvem mig? Det er da rigeligt af dem. jeg har da ikke forstand på det. Jeg fik jo kun et 5 tal i skolen, mig og så skrive og så Web side, jeg aner  jo intet om det. 


Jeg sad sådan i ca. 40 min og tænkte frem og tilbage.


Så sagde jeg højt ok. men hvad skal navnet være. Jesus livet kom til mig. Igen kom tankerne. Kan Jeg virkelig tillade mig at kalde siden, Jesus-livet. Ja, sidens navn er Jesus livet kom der til mig. Ok,  sagde jeg og så begyndte min web-mission.


Nu er situationen desværre at den gamle webside ikke virker mere som før, nu bliver jeg nødt til at oprette en ny. I kan stadig gå ind på den gamle side. www.freewebsite-service.com/jesuslivet


Håber mange må blive velsignet af den her side. Selv om det er navne på den her side, er sidens indhold stadig med No copyrights 


Jeg ønsker kun at give det videre, jeg selv har fået til fælles gavn. Jeg skammer mig ikke ved Evangeliet det blev mig og mange andre til frelse.


Når der ikke står nogen navne er det en anden som  har fået indlægget, ikke mig.


Jeg har sat ¤ ind der hvor det mig der har fået budskabet så er det nemt at give det videre uden mit navn. 


Jeg vil ikke have nogen skal ære mit navn. 

Vi har set mere end nok af hvordan fællesskaber og retninger er bygget på menneskers navne og deres overbevisninger. Mange har lavet egne lærebøger, som de  bruger lige så meget som Guds ord, og mener det menneskes ideologier og lærte et det eneste sande  de kan bygge deres liv og kirke/fællesskaber på. 


Vi bygger på Guds ords sandhedens Klippe Jesus som er hovedet, Mesteren for Hans menighed/fællesskab på jorden. Vi fornægter menneskers lære, holder os til hvad Gud giver os  i kraft af Den Hellige Ånd, og undervisning i os. 


Vi er trætte af alle de forskellige synsvinkler og retningslinjer inden for kristendommen, vi holder os til Mesterens lære og Bibelen Guds ord retningslinjer for vore liv. Derfor gør vi som vi gør.

Jeg har sat ¤ ind i stedte for mit navn so I nemt kan dele budskabet, som er  mere vigtig i forhold til personerne der har leveret det.

Mange går meget op i hvem personerne er der deler budskaberne, de siger, den og den er eller var virkelig en stor guds mand eller kvinde. De glemmer hvad de skal se på. Bukaberne . De sætter et menneske navn meget højt, glemmer Jesus siger kun èn mester Ham selv. 

Eller de nægter at høre/læse budskaberne hvis de kender lidt til perronen, eller den kirke eller fællesskabe det menneske er tilknyttet.

Dem der kender mig ved ¤ betyder mig mir navn og det er mig der fik budskabet. Men, andre kender mig ikke som menneske personligt ,eller hvilken kirke/fællesskab jeg er tilknyttet.


Jeg ønsker budskaberne kan dels uden copyright uden folk skal studere omkring personerne der leverer budskaberne, som er givet ved Den Hellige Ånd til forskellige tjenere eller tjenerinder , udlagt/forklaret af Den Hellige Ånd i mange udgaver så alle kan få fat i budskaberne og vokse i deres tro på Herren Jesus.

Meningen er  evangeliet skal ud til alle nationer, i sær nu hvor vi har online og internettet, hvor vi kan del alt.

Jeg skammer mig ikke ved brødre og søstre i Herren Jesus, vil gerne bruge deres navne også mit eget da jeg ikke skammer mig spor ved Gud Jesus og Den Hellige Ånd. I må selvfølgelig gerne sætte mit navn ind i stedte for ¤ ingen problem i det, slet ikke. Men, Jeg vil Evangeliet skal ud og folk skal tilbede, ære Gud og Jesus og ikke lige frem lave såkaldte stor kristne til afguder eller ikoner. 

Derfor bruger jeg ¤ . Der hvor der ikke noget navn på er det IKKE mig der fik budskabet men en anden.
 Venlig hilsen Jan Lund Nissen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.