Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

torsdag den 18. maj 2023

VI GÅR

 



 LINK

Jan Lund Nissen deler et par tanker, mens kaldet på døren banker.


No copyright


Vi går, ud Guds ord vi sår, mærker verdens sår.

Syår, uden sår, mens alt foregår vi ud Guds Ord sår.

Vi dele mens nogle strider imod, de så gerne på os mundet lukke vil

livet de så gerne slukke vil. Altid kraft, mod hos Gud vi får så vi Hans ord ud sår.


Gus ord vokser gror, ingen kan holde os i sin snor

Guds Ånd i os bor. Søster bror vi gør det vi gør fordi vi tror.

Bedre at dele det hele, end beholde det hele for sig selv.



Vi alle det ud skal gi` nogen det ene,, nogen det andet,

vore talenter må vandre rundt, det er ganske sundt.

Vi fik alle vore talenter/evner det Gud velsigne kan.

Han sendte os bud, gå ud, lad mig din Gud se det du har fået blive spist op, om det koster dit din krop.


Andre har sået, høstet før os. Gav alt mens de Guds ord med liv har fortalt

Guds Ords liv er mere en ord, det i vort hjerte bor. kære søster, kære bror.


Jesus i dig så gerne vil ud, vil du gå hans bud?

Vil du Han tjene, andre med glæde betjene?

Giver du alt som Jesus så dyrt har betalt, som Han dig har befalet?


Livet der blev os givet ,er mere end ord, når Gud ved sin Ånd i os bor, kære søster,, kære bror. Der hvor du bor, lad du Guds huse bliver overfyldt af glæde, fred og liv af alle dem du af Guds nåde får med ind i Guds rige så stor.


Lyset i dig skinne skal, måske du har sat det ind i en skal af dine undskyldninger i mange år, mens andre udenfor i mørket står?


Guds ords kraft, Guds Ords saft Guds livets liv.


Brug alt du har fået stillet til din rådighed, og du har Guds fred, spred Guds Ord i livet som blev dig givet.


Jesus kommer meget snart er du ikke helt parat, da gør dig parat i en fart.


Jeg ikke digte vil, for mig selv interessant gøre vil. Al ære til Min Herre Jesus, Gud min Far de aller bedste jeg har.


Vh Jan Lund Nissen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.