Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

fredag den 14. februar 2020

DU HENVISES TIL English dovn under

LINK



¤2008

Vi som er troende kan kun henvise dig til Jesus. Vi kan ikke tro på dine vegne. Du skal selv tage dit valg og vælge, enten at gå til Lægen eller blive hjemme og fortsat være syg.


Derfor vil vi også gerne dele liv med dig. Vi har mange forskellige måder at udtrykke os på. Vi ønsker at du må blive hel, som den Guds skabning du er, ved din tro på Jesus.


Ingen af os kan leve dit liv for dig. Du kan heller ikke leve andres liv. Vi har hver vort liv, vi skal leve. Mange begynder ofte at kopiere andres liv, i sær kan man opleve det inden for kirkerækkerne, hvor folk lige som forsøger at leve som andre gør. Men de ender som regel med at de står forivrede, og må give op at leve igennem andre. Og så giver de alle andre skylden for at deres liv er gået i spåner eller i stykker.


Mange har glemt hvem de som kristne skal lære af, og følge efter i deres livsførelse. Vi har kun en eneste vi kan følge efter, det er Jesus. Men det koster os faktisk alt for at kunne gøre det fuldt ud. Det er en pris vi alle må betale for at komme ind i livet med Jesus. Det som er vort eget liv, vore egne meninger tæller ikke over for Gud.


Nogen siger. Det er alt for hårdt. Så kan vi jo slet ikke leve længere. Hvad skal vi så være for når vi slet ikke”må” leve. Det er bare ikke sandt. Vi har fået liv og det er et helt nyt liv i overflod af Jesus.

Vi kommer til at være anderledes ved det liv vi nu lever. Ofte vil vi komme til at stå udenfor på mange områder, mange folk vil håne os, og ikke forstå hvorfor vi ikke bare gør som de nu gør. Hvorfor vi ikke bare lever livet, tager del i alt det vi nu engang har i den her verden. Når Gud nu er så nådig, kærlig, og har tilgivet alle mennesker hvorfor så ikke bare leve livet, og regne med vi alle kommer ind i Himmelen når vi dør, siges der.

Det er nettop derfor vi har brug for at komme til Lægen Jesus. Fordi. Det liv, vi ellers uden Lægens behandling, ville leve ville være et ,rent ud sagt, et sygt liv. Vi bliver syge i sindet og kroppen om vi bare levede som vi selv ville. Syndens liv er altså død og evig adskillelse fra Jesus og Gud, og det er i al evighed.

Derfor er det livsnødvendigt vi hele tiden følger Lægens anvisninger. Vi har nemlig alle sammen en livsfarlig sygdom i os, syndens livsstilssygdom. Vi vil aller helst leve for os selv, og bare leve livet, og så håbe på Gud alligevel tager os til nåde, så vi lander i Himmelen til sidst. Men sådan leger Gud ikke.

Han siger. Vil vi til himmelen, er det kun en eneste vej det er gennem Jesus Guds Søn.

Jesus siger bla. kom og følg Mig, så vil Jeg Jesus, gøre jer til menneskefiskere. Den eneste grund til vi troende kristne er på jorden, er for at tjene Gud i Jesus og fiske mennesker. Der i ligger vor hoved mening med livet på jorden. Vi er skabt til at betjene vor næste på mange forskellige måder. Ingen af os kristne lever uden mening på jorden, alle har vi noget at leve for, noget vi er sat til at gøre.

Mange siger, de synes livet er så meningsløst, hvorfor skal vi være her på jorden, når vi har det så hårdt og lider så meget. Ja men, om alle de der tror på Jesus bare sådan blev taget ud af verden og hentet Hjem til Himmelen, lige så snart de kom til tro på Jesus, ville der jo ikke være nogen til at henvise til Lægen Jesus.

Derfor henviser jeg dig også lige nu til Lægen Jesus. Jesus Kristus er din vej, du kommer aldrig uden om Ham. Om du fravælger Ham nu vil du møde Ham som din dommer når du dør, og kommer for domstolen, der hvor hele dit liv vil blive gennemgået og du vil da blive dømt ud fra det du valgte at gøre og tro her på jorden.

Men om du har været hos Lægen Jesus og følger Hans behandlings vejledning har du fred med Gud og kommer ikke til doms med dit liv, da er du skjult i kraft af Jesu offer blod på korset, og alle dine synder tilregnes dig slet ikke, da vil du kun få din løn udbetalt, og ikke din doms løn for dine synder, som for øvrigt er evig fortabelse.

Bestem selv hvad du vil, gå til Lægen eller blive hjemme og fortsat være bundet af dine synders sygdom?

Kom til Golgata du trætte sjæl. Her har Jesus alle ting gjort vel. Det var jo på Golgata Han dine synder bar. Ved Hans blod du fuld forløsning har.
Amen.


ENGLISH

YOU ARE REFERRED
¤2008

We who are believers can only refer you to Jesus. We cannot believe on your behalf. You have to make your own choice and choose, either go to the Doctor or stay home and continue to be ill.





That is why we also want to share life with you. We have many different ways of expressing ourselves. We want you to become whole, as the creature of God you are, by your faith in Jesus.





None of us can live your life for you. Nor can you live the lives of others. We have every life we ​​need to live. Many often begin to copy the lives of others, in particular, one can experience it within the church ranks, where people try to live as others do. But they usually end up confused, and have to give up living through others. And then they blame everyone else for their lives being broken or broken.





Many have forgotten who they as Christians should learn from and follow in their lives. We only have one to follow, that is Jesus. But it actually costs us everything to do it fully. It is a price we all have to pay to get into life with Jesus. What is our own life, our own opinions do not count towards God.





Some say. It's too hard. Then we can no longer live at all. Then what should we be for when we do not "have to" live at all. It's just not true. We have been given life and it is a whole new life in the abundance of Jesus.



We are going to be different about the life we ​​now live. Often we will stand outside in many areas, many people will mock us and not understand why we do not just do as they do now. Why we don't just live life takes part in all that we have in this world. When God is so gracious, loving, and has forgiven all people why not just live life, and reckon we all come into Heaven when we die, it is said.



That is precisely why we need to come to the Doctor Jesus. Because. The life we ​​would otherwise live without the Doctor's treatment would be, quite simply, a sick life. We get sick in the mind and body if we just lived the way we wanted to. So the life of sin is death and eternal separation from Jesus and God, and it is forever.



Therefore, it is imperative that we constantly follow the doctor's instructions. For we all have a life-threatening illness within us, the disease of lifestyle. We would prefer to live for ourselves, and just live life, and then hope in God still takes us to grace, so that we land in Heaven eventually. But God does not play that way.



He says. If we want to heaven, there is only one way it is through Jesus the Son of God.



Jesus says, for example. come and follow Me, and I will Jesus, make you fishers of men. The only reason we Christian believers are on earth is to serve God in Jesus and fish people. Therein lies our main meaning of life on earth. We are created to serve our next in many different ways. None of us Christians live without meaning on earth, we all have something to live for, something we are set to do.



Many people say they think life is so meaningless, why should we be here on earth when we have it so hard and suffer so much. Yes, but if all those who believe in Jesus were just taken out of the world and brought home to Heaven as soon as they came to believe in Jesus, there would be no one to refer to the Doctor Jesus.



That is why I am also referring you to Doctor Jesus right now. Jesus Christ is your way, you will never get around Him. If you now reject Him, you will meet Him as your judge when you die and come before the court, where your whole life will be reviewed and you will then be judged on what you chose to do and believe here on earth.



But if you have been with the physician Jesus and follow the guidance of His treatment, you have peace with God and do not come to judgment with your life, then you are hidden by the blood of Jesus' sacrifice on the cross, and all your sins are not accounted for at all. you will only have your wages paid, and not the wages of your judgment for your sins, which, by the way, are eternal perdition.



Decide for yourself what you want, go to the Doctor or stay home and continue to be bound by the illness of your sins?



Come to Calvary you weary soul. Here Jesus did all things well. It was on Calvary He bore your sins. By His blood you have full redemption.

Amen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.