Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

lørdag den 15. februar 2020

INDPUT ENGLISH DOVN UNDER



Det er jo meget inn at, komme med indput. Man laver mange plug inn i dag. Her kommer mit indput.
Vh Jan Lund Nissen 2016.

Velkommen til.
Vi skal dele et ind put, som jo meget inn i dag at komme med. Man kommer jo med mange forskellige plug inn, men hvad med et evangelisk indput.



Gennem Jesus har Gud sagt sit ja til verden, for alt, hvad Gud har lovet, bliver opfyldt gennem Jesus." 2. Kor. 1:19b-20.

Kun skal du gøre det han siger!
Det Jesus ikke siger, skal du ikke gøre, heller ikke gå steder hvor Han har sagt, du skal holde dig fra.
Om du hører og gør som Jesus ved HelligÅnden siger, vil Gud selv lægge kraft i det du gør!

Forstå hvor vigtigt det er at gøre det han siger til dig.
I kan fortsætte og læse 1. Samuel 15:23 og vers 22
thi genstridighed er trolddomssynd, egenrådighed er afgudsbrøde. Fordi du har forkastet HERRENS ord, har han forkastet dig, så du ikke mere skal være konge!

Se til at du ikke skubber han der taler væk fra dig, eller de personer Gud sender i hans kærlighed til dig, for at tale ind i dit liv, fx om omvendelse, eller ulydighed. Det er jo for at rede dig fra helvedet, ikke for at såre dig eller hævde sig over dig. Vær klog og omvend dig.

Kast ikke perler for svin. Sælg ikke din frelse eller førstefødsels ret for usle ting i verden, giv Gud første pladsen i alle ting.

Genstridighed og trolddomssynd kan føre ud i det værste afgudsdyrkelse af sig selv, vi har jo et vers hvor der står:

Mattæus 24:5. Mange skal komme i mit navn og sige" Jeg er Kristus" og de skal føre mange vild.

Møder du disse, gå ikke efter dem, læs selv Mattæus 24
Og vær årvågen i at adlyde Herrens røst og Hans Ord.
Giv altid ham æren for alt du gør, det er jo ikke dig men ham i dig der gør tingene.

Han er Herren i dit liv, om du har omvendt dig fra dig selv, tror at Jesus tog din synd og straf, sygdom, fattigdom på sig op på Korsets træ. Og din vilje er underlagt ham.

Jeg skal blive mindre og han skal blive større i mit liv- adlyd ham.

Om du har overgivet dig helt til Gud og vendt helt om vil han være din i alle ting.

Herren er min hyrde, jeg lider ingen nød, han lader mig ligge i grønne enge, han leder mig til det stille vand.

Han giver mig kraft på ny, han leder mig ad rette stier for sit navns skyld.

Selv om jeg går i mørkets dal, frygter jeg intet ondt, for du er hos mig, din stok og din stav er min trøst.

Du dækker bord for mig for øjnene af mine fjender.

Du salver mit hoved med olie, mit bæger er fyldt til overflod.

Godhed og troskab følger mig, så længe jeg lever, og jeg ska bo i Herrens hus alle mine dage. Sal 23:1-6.

Gud ønsker du altid skal have det godt.
Du elskede! jeg ønsker, at du i alle måder må have det godt og være rask, ligesom din sjæl har det godt.” 3 Joh. 2.

Selvom du er en kriger i Herrens Hær, så har du også behov for at mærke Guds omsorg, fra en bror eller søster, i ny og næ. Den omsorg og kærlighed får du IKKE om du ikke er med i en kirke/menighed hvor Jesus Kristus er hovedet for kirken/menig

Ap. 4-12 " Og der er ikke frelse i nogen anden, thi der er ikke under himmelen givet mennesker noget andet navn, hvorved vi kan frelses.

"Dette siger Herren:Tal ikke med mennesker om min Søn Jesus, før du har talt med min Søn om det menneske. At bede til mig er lige så meget, at lytte til min røst og vente på mit svar. Beder du for et menneske, alvorligt med udholdenhed, så må du tro, at du får svar!

"Nåde være med jer og fred fra Gud, vores Far, og Herren Jesus Kristus. I ved, hvordan Jesus med sit liv betalte straffen for vores synd for at sætte os fri fra de onde tanker og vaner, som hører denne verden til. Han gik i døden for os, fordi det var Guds vilje, han, som er vores Far. Han skal have æren i al evighed. Amen". Gal 1:3-5.

Læg dine byrder ned for Jesus og lad ham gøre arbejdet. Det er ham der skal føre os til sejr. Lige meget hvad vi har oplevet i fortiden, kan der ikke være skam eller ting vi ikke kan ligge ned for Jesus, vi vandre i lyset.


VORES LIV BLEV SKJULT I KRISTUS DA VI TOG MOD HAM SOM PERSONLIG FRELSER.
Amen.


ENGLISH


ALL GOD'S PROMISES ARE YOURS.


After all, it is very important to make input. Many plugs are made today. Here comes my input.
By Jan Lund Nissen 2016.


Welcome to.
We need to share an input that comes with a lot of input today. You come with many different plug in, but what about an evangelical input.






Through Jesus, God has said yes to the world, for everything God has promised will be fulfilled through Jesus. "2 Cor. 1: 19b-20.


Just do what he says!
What Jesus does not say, do not go or go where He has said you should stay.
If you hear and do as Jesus says by the Holy Spirit, God Himself will put power into what you do!


Understand how important it is to do what he says to you.
You can go on and read 1 Samuel 15:23 and verse 22
for rebellion is sorcery, wickedness is idolatry. Because you have rejected the word of the LORD, he has rejected you so that you will no longer be king!


Make sure you do not push the one who speaks away from you, or the persons God sends in his love to you, to speak into your life, for example, about repentance or disobedience. It is, after all, to save you from hell, not to hurt you or claim yourself. Be wise and repent.


Do not throw pearls for pigs. Do not sell your salvation or birthright for the wicked things in the world, give God first place in all things.

Disobedience and sorcery can lead to the worst idolatry of oneself, we have a verse that says:


Matthew 24: 5. Many must come in my name and say "I am Christ" and they must lead many astray.

If you meet these, do not go after them, read Matthew 24 yourself
And be vigilant in obeying the voice of the Lord and His Word.
Always give him credit for everything you do, it's not you but him in you who does things.

He is the Lord of your life, whether you have repented of yourself, believe that Jesus took up your sin and punishment, sickness, poverty on the cross of the tree. And your will is subject to him.


I need to get smaller and he has to get bigger in my life obeying him.


Whether you have completely surrendered to God and completely reversed, He will be yours in all things.


The Lord is my shepherd, I suffer no distress, He leaves me in green meadows, He leads me to the still water.


He gives me power again, he guides me on the right paths for his name's sake.


Though I walk in the valley of darkness, I fear no evil, for you are with me, your cane and your rod are my comfort.


You cover the table for me before the eyes of my enemies.


You anoint my head with oil, my cup is full of abundance.


Goodness and faithfulness follow me as long as I live, and I shall dwell in the house of the Lord all my days. Will 23: 1-6.


God wants you to always be well.
You loved it! I want you to feel good and healthy in every way, just as your soul is well. " 3 Joh. 2nd


Even if you are a warrior in the Lord's Army, you also need to feel God's care, from a brother or sister, every now and then. You will NOT receive that care and love if you are not in a church / ward where Jesus Christ is the head of the church / ward


Ap. 4-12 "And there is no salvation in any other, for there is no other name given to men under heaven, whereby we can be saved.


"This is what the Lord says: Do not talk to people about my Son Jesus until you have spoken to my Son about that person. Praying for me is as much as listening to my voice and waiting for my answer. Pray for a human being , seriously with perseverance, then you must think that you will get an answer!


"Grace be with you and peace from God our Father and the Lord Jesus Christ. You know how Jesus paid with his life the penalty for our sin to set us free from the evil thoughts and habits of this world. died for us because it was God's will, he who is our Father. He must have the glory for all eternity. Amen. " Gal 1: 3-5.


Put your burdens down on Jesus and let Him do the work. It is he who will lead us to victory. No matter what we have experienced in the past, there can be no shame or things we cannot lie down to Jesus, we walk in the light.


OUR LIFE WAS HIDDEN IN CHRIST WHEN WE TAKEN TO HIM AS A PERSONAL SAVIOR.
Amen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.