Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

torsdag den 13. februar 2020

ERKLÆRING ENGLISH DOWN UNDER

LINK


ENGLISH DOWN UNDER

Jan Lund Nissen deler sin personlige erklæring.

Jesus er min Herre.

Gud er Min Far.

Hellig Ånden er mit liv.

De er Herre i, og over mig.

Jesus er min Mester og lærer.

Gud Far, har udsendt sin apostel Den Hellige Ånd.

Jeg er i kraft af Jesus Kristus en hel ny skabning.

Mine synder og lovovertrædelser er kastet i Gud glemselshav.

Min hellighed, min retfærdighed, min renhed er Jesus i mig.



Takke bøn
Tak Jesus. Jeg er købt af dig på korset, med dit eget blod du rensede mig fra al synd al urenhed al uretfærdighed alt mit kød blev korsfæstet med dig. Tak Gud min Far du tog min under og i Din benådning, så jeg aldrig skal fordømmes eller anklages for en eneste ting.

Tak Gud Far, du gav mig Hellig Ånden i mit indre, som er troens gave i mit liv.

Tak Gud Far, du holder mig fast i din hånd ved din Ånd, du min Herre og Mester Jesus.



Med et her vil jeg gerne fortælle et par ting.
1.
Jeg er IKKE lærer som nogen gerne vil gøre mig til. Det er kun en mester, det er Jesus Mesteren og læren over alt og alle.

2.
Jeg er IKKE Apostel. Gud har i kraft af Jesus for længe siden sendt sin sande apostel, Den Hellige Ånd ud.

3.
Jeg er IKKE præst eller biskop. Gud har for længe siden indsat sin ypperste præst Herren Jesus som hovedet over sin kirke på jorden.

4.
Jeg er IKKE profet. Gud har for længe siden sendt profeterne før mig, og sin søn Herren Jesus som verdens øverste profet.

5
Jeg er nøjagtig hvad Gud siger jeg er, og intet andet. Jeg er Guds barn født på ny ved Den Hellige Ånd det blev jeg da jeg var 13 år, da begyndte processen eller væksten i mit personlige liv. D. 14 april 2005 fik jeg en fornyelse i Den Hellige Ånd hvor jeg fik en hel ny benådning af Herren Jesus.

Amen



ENGLISH

MY PERSONALY DECLARATION

Jan Lund Nissen shares his personal statement.

Jesus is my Lord.

God is My Father.

The Holy Spirit is my life.

They are the Lord in, and above me.

Jesus is my Master and teacher.

God, Father, has sent His Apostle the Holy Spirit.

By virtue of Jesus Christ I am a whole new creature.

My sins and transgressions are cast into the oblivion of God.

My holiness, my righteousness, my purity are Jesus in me.



Thank you prayer
Thank you Jesus. I was bought by you on the cross, with your own blood you cleansed me from all sin, all uncleanness, all injustice, all my flesh was crucified with you. Thank God my Father for taking me under and in Your pardon so that I shall never be condemned or charged with a single thing.

Thank God, Father, you gave me the Holy Spirit in my heart, which is the gift of faith in my life.

Thank God, Father, you hold me in your hand by your Spirit, you my Lord and Master Jesus.



With this one, I'd like to tell you a few things.
First
I am NOT a teacher that anyone would like to make me. It is only a master, it is Jesus the Master and the teachings of everything and everyone.

2nd
I am NOT an Apostle. God, through Jesus long ago, sent out his true apostle, the Holy Spirit.

Third
I am NOT a priest or bishop. God has long ago ordained His High Priest the Lord Jesus as the head over His Church on earth.

4th
I am NOT a prophet. God has long ago sent the prophets before me, and his son the Lord Jesus as the supreme prophet of the world.

5
I am exactly what God says I am, and nothing else. I am a child of God born again by the Holy Spirit that I became when I was 13, when the process or growth of my personal life began. On April 14, 2005, I received a renewal in the Holy Spirit where I received a whole new pardon of the Lord Jesus.

amen







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.