Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

lørdag den 15. februar 2020

ALL HONOR AND POWER DANISH DOVN UNDER

LINK

Jan Lund Nissen. 2010.

All power is in the hands of Jesus Christ.
Only Jesus knows us all at the very bottom.
Jesus turns all sorrow to His joy.
All of this, when we turn to Him completely,
Only then are we true friends of Jesus.

Then we are, in His Spirit and hand,
Free from all the evil bonds of sin.
The iron chains of sin also once bound me.
When Jesus came to me, say, turn, turn.
I said. Yes. I will.
Jesus, give me your grace and light there.

Think! Also for a hypocrite of sin, like me,
Raised the sun of the grace of God.
Then, Jesus on Calvary, everything for and for me won,
My sin burden completely disappeared.
It is true. Jesus over all won.

If you ask now. How things are going.
Is my answer. Jesus by my side goes and stands.
Therefore, because of Jesus. Is doing well in large, as in small.
So many things I must learn from the teachings of Jesus,
In Him preferably only to stand,
Say no to what He shows I must not do.

Walk with Jesus, step by step, without standing still.


Every day I must experience, without Jesus I cannot go.
A comfort is so great that Jesus lives in my heart.
That Jesus himself carries me completely home,
While I am learning all about God and Jesus.


Even when I can be pretty naughty,
I know Heaven is my home.
Wish, with this here. That you as a reader here,
also will live near God, in Jesus so dear.
Without Jesus you are worth nothing.
Now, however, come to Jesus, all distant and near.
He loves you all so much.


Now shut Jesus in,
Let Him be your Lord and Savior for all
Your soul and mind.
Jesus is coming soon.
Get ready right now, in a hurry.


DANISH

AL ÆRE OG MAGT

Jan Lund Nissen. 2010.

Al magten er i Jesu Kristi hænder. 
Kun Jesus os alle til bunds helt kender. 
Jesus al sorg til Hans glæde vender. 
Alt sammen når, vi til Ham helt os omvender, 
Først da, er vi Jesu sande venner. 

Da er vi, i Hans Ånd og hånd, 
Fri for alle syndes onde bånd. 
Syndens jernlænker også mig engang bandt. 
Da Jesus til mig kom, sagde vend om, vend om. 
Sagde jeg. Ja. Jeg vil. 
Jesus, giv du mig din nåde og lys der til. 

Tænk! Også for en syndens hykler, som mig, 
Oprandt Guds nådes sol. 
Da, Jesus på Golgata, alt for og til mig vandt, 
Min syndebyrde helt forsvandt. 
Det er sandt. Jesus over alt vandt. 

Om du nu spørger. Hvordan det går. 
Er mit svar. Jesus helt ved min side går og står. 
Derfor, pga. Jesus. Går det godt i stort, som i småt. 
Så mange ting, jeg af Jesu lære må, 
I Ham helst fast kun at stå, 
Sige nej til det Han viser, jeg ikke gøre må. 

Gå sammen med Jesus, skridt for skridt, uden stille at stå. 


Hver dag jeg erfare må, uden Jesus kan jeg ikke gå. 
En trøst er så stor, at Jesus i mit hjerte bor. 
At Jesus selv mig helt Hjem bærer, 
Medens jeg alt om Gud og Jesus lærer. 


Også når jeg kan være ganske slem, 
ved jeg Himmelen er mit Hjem. 
Ønsker, med dette her. At du som læser her, 
også vil lever Gud nær, i Jesus så kær. 
Uden Jesus er du nemlig intet værd. 
Kom dog nu til Jesus, alle fjern og nær. 
Han har jer alle så kær. 


Luk nu Jesus ind, 
Lad Ham blive din Herre og frelser for hele 
Din sjæl og sind. 
Jesus kommer snart. 

Gør dig parat lige nu, i en fart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.