Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

mandag den 12. juni 2023

DET ER IKKE MIG

   LINK

¤


no copyright


Mange siger, se mig, jeg er, jeg gør. Hør på netop mig .


 Det gør jeg ikke. Jeg ønsker hverken ses eller høres. Det

 Handler om, vi ser og hører Gud selv. Mange ærer jo dem de

 kalder stor prædikanter hvilket er er stor

 stor fare for de giver mennesker ære og ikke Gud.


Hvem er  Paulus? Hvem er Apollus. Hven er de  store

 prædikanter. De sår nogen vander en anden høster hvad man

 ikke selv har sået men det er Gud der givervæksten.


Mange vil sætte i sær afdøde navne på huse, bygninger, skoler ja

 også børn blive opkaldt efter nogen de synes var store

 mennesker. Jeg vil på ingen måder have det sker hverken nu

 mens jeg er her eller efter mit liv på jorden.


Det er kun et eneste navn det er guds navn og navnet Jesus.


Jeg hader eksempel vis når jeg ska online, videoer eller stå foran

en forsamling, jeg er ikke spor bange for mennesker eller har

 mindreværdskomplekser. Jeg ser bare én så stor risiko for folk

 bygger op omkring mennesker og nærmest gør mennesker til

 deres små afguder ved det.


Man ser jo på fb hvordan grupper oprettes efter afdødes liv hvor

 de ærer mennesker siger den og den var så stor etc.


Men hvordan behandlede de mon de mennesker mens de var på jorden?

Viste de kærlighed til dem?

Hjælp de dem med at forkynde evangeliet?

Men de partiske ting i deres hjem?

Tog de sig af dem?

NEJ


Mange blevet forladt selv af deres familie og bedste venner de

 var dem utro de fleste og så vil de ærer folk bagefter deres liv

 på jorden, hvad mens de er på jorden. Kærlighed, troskab

 som Bibelen siger det.


Derfor er det sådan at alt jeg laver kan videregives uden mit

 navn på også efter mit liv her på jorden.


læg så lige mærke til, hvis du er i tvivl, det er nøjagtig et samme

 som alle andre har sagt og siger jeg deler. Netop fordi det er den

 samme helt lige Ånd i os der stadig siger og gør det samme


Læg mærke til sange, tekster kan være i andre ord vendinger

 eller måske lidt mere hvad vi kalder for up too date men alt

 siger det samme som lige fra Jesu for til himlen til han kommer

 igen.


Det er nogle kirkeretninger som ikke siger det samme vær

 forsigtig med dem, mange af dem er faret vild og har ikke det

 sande lys og Den Hellige Ånd i det de siger og gør,  de

 laver en copy så det ligner og fører folk vild bort fra

 sandhedens Gud og Jesus, det på trods af de bruger både Guds

 navn, Jesus og den hellige ånds navn.


Jeg skammer mig absolut ikke ved navne på mine søskende slet

 ikke, heller ikke ved mit eget navn slet ikke, heller ikke ved at

 henvise folk til forskellige kirker eller husmenigheder.


For min part vil jeg ikke folk render efter mig og bare liker

 mig eller siger godt karret godt agt bare fordi de kender mig

 som menneske.


Som overskriften siger. DET ER IKKE MIG DER SIGER OG

 GØR


Jeg giver kun det vurdere der kommer til mig i form af

 tilskyndelser, hint eller lad mig sige det sådan noget jeg ikke

 kan blive fri for før jeg har sagt eller gjort det.


Det er Den hellige Ånd fra Gud i mig, Jesu i mig, der driver mig.

 Rigtig mange ser på hvad e er gode til og arbejder ud fra det

 men de kender ikke til at drive si deres liv af Guds egen Helt

 lige Ånd som er i både Faderen sønnen.


Jeg deler det her med jer så I ser og forstår hvorfor jeg siger.


Jeg er ikke min egen jeg er af Guds nådes Ånd,  drevet ud i

 tjenesten af  Dem selv.


Nogle gange undrer jeg mig selv over hvordan i al verden jeg

 kunne sige eller gøre det og det, bliver lidt overrasket nogle

 gange når jeg lige pludselig deler noget også fra andre som jeg

 slet ikke havde tænkt på.


Generelt siger jeg. Folk må selv om de gider hører se på det

 jeg siger og gør og hvordan de opfatter det eller dømmer mig

 som person eller det jeg deler er ikke mit problem.


Det er ikke mig det gør det men Jesus i mig.


Se aldrig på mig se du på Jesus og lær du af ham.

amen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.