Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

lørdag den 17. april 2021

BEDER DU SOM DER STÅR SKREVET?

  LINK


 

NO COPRIGHT

 

Matt. 7,8. Fordi, enhver, som beder, han får, og den, som søger, han finder, og den, som banker på, for ham skal der lukkes op.

 


Du har helt sikkert både hørt og læst dette vers mange gange. Men du har måske slet ikke set hvad der i grunden står, og det er Jesus selv der siger det til os, som stoler på Ham.

 

 

Enhver der beder får.

Vi har en tendens til altid at skulle have andre til at bede for os, når vi har problemer, går vi til en fortrolig og beder om forbøn. Forbøn er for øvrigt også vigtig derved kan vi i fællesskab bære hinandens byrder, og dele resultatet af forbønnen. Men, vi har også selv et lønkammer liv. Bed og få.

 

 

Gud ønsker vi skal leve i fællesskab med både Ham selv, Jesus i HelligÅnden. Vi får ikke om vi ikke beder i tillid uden at tvivle på at Gud giver os det vi behøver, uden at bebrejde os for noget.

 

 

Søg.

Igennem bøn søger vi Guds rige og Hans retfærdighed. Vi kan ikke forvente et retfærdigt liv om vi ikke også selv konstant er bedende i vor ånd. Jesus siger enhver som søger, skal finde. Vi finder ikke hvile på trods

af alt det vi kan være i, om vi ikke helhjertet, ærlige, som vi er søger Gud i bøn og tak.

 

 

Bank på.

Vi skal ikke bare sige/tænke. Så nu har jeg bedt så er det op til Gud at gøre hvad Han vil. Vi skal blive ved med at banke på så skal der lukkes op for os. Jeg tror, når vi sådan skal være udholdende i bønnens banken på, skyldes det, når vi gør det, finder vi ret hurtig ud af, at vi ikke altid selv tror på Gud giver os bønnesvar. Vi skal bede i tro. Troens bønner frelser, gør hel, helbreder. Vi får på den måde vore øjne åbnet for vores tro eller tvivl. Og vi indser at vi har svigtet i den første kærlighed til Gud, den enfoldige tillid som børn har andre tanker og ting taget fra os.

 

 

Det er ikke fordi Gud er stædig og ikke ønsker at give os alt i og med Ham men Han vil vi skal bekende vore synder i erkendelse af sandheden, især sandheden om os selv, og ikke alle andre. Og så skal vi holde op med at være så mistroiske overfor Gud.

 

 

Bed ikke med din forstand. Bed i Ånd og Sandhed helhjertet.

 

 

Matt. 7,8. Fordi, enhver, som beder, han får, og den, som søger, han finder, og den, som banker på, for ham skal der lukkes op.

 

 

Mon Jesus finder din tro, på jorden. Når Han kommer tilbage?

Amen.

 

ENGLISH

DO YOU PRAY AS WRITTEN?

 

NO COPRIGHT

 

Matt. 7.8. For whosoever asketh, he receiveth, and he that seeketh find, and he that knocketh, to him shall be opened.

 

 

You have certainly both heard and read this verse many times. But you may not have seen what it says at all, and it is Jesus himself who says it to us who trust in Him.

 

 

Anyone who prays gets.

We tend to always have to have others pray for us, when we have problems, we go to a confidant and ask for intercession. By the way, intercession is also important, so we can jointly bear each other's burdens, and share the result of the intercession. But, we also have even a paycheck life. Pray and receive.

 

 

God wants us to live in communion with both Himself, Jesus in the Holy Spirit. We do not get if we do not pray in trust without doubting that God is giving us what we need, without blaming us for anything.

 

 

Search.

Through prayer we seek the kingdom of God and His righteousness. We can not expect a righteous life unless we ourselves are constantly praying in our spirit. Jesus says anyone who seeks must find. We do not find rest in spite

of all that we can be in, if we do not wholeheartedly, honestly as we are seek God in prayer and thanksgiving.

 

 

Knock.

We must not just say / think. So now I have prayed then it is up to God to do what He wills. We have to keep knocking so we have to open up. I think when we have to be persistent in the bank of prayer like that, because when we do, we find out pretty quickly that we do not always believe in God himself giving us prayer answers. We must pray in faith. The prayers of faith save, heal, heal. That way we get our eyes opened to our faith or doubt. And we realize that we have failed in the first love of God, the simple trust that children have other thoughts and things taken from us.

 

 

It is not because God is stubborn and does not want to give us everything through Him but He wants us to confess our sins in recognition of the truth, especially the truth about ourselves, and not everyone else. And then we must stop being so distrustful of God.

 

 

Do not pray with your mind. Pray in Spirit and Truth wholeheartedly.

 

 

Matt. 7.8. For whosoever shall ask of him, he will receive, and he that seeketh, he will find; and he that knocketh, for him shall be opened.

 

 

Maybe Jesus will find your faith on earth. When will He return?

Amen.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.