Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

fredag den 23. april 2021

Den første og den sidste

 2008¤

 

NO COPYRIGHT

 

Jeg er den første, og jeg er den sidste, der er ingen anden Gud end mig. Es 44,6.

 

Hvem af os kan forstå Gud med forstanden? Kan du selv fatte at har evigt liv? Kan du forstå at du en dag skal forlade din krop og løftes ud og op i Himmelen?

 

Jeg må sige som i Salmer. 126. Jeg er også som drømmende. Ikke desto mindre, ved jeg det sandt. Jesus har virkelig frelst og forløst mig helt. Jeg ved at jeg en dag skal se Jesus og være sammen med gud i al evighed. Hvordan kan jeg dog vide det, når ingen kan fatte eller forstå det? Det kan jeg fordi. Guds Ånd HelligÅnden overbeviser mig om alle ting i mit indre, og ud fra mit indre strømmer det evige livs liv. Jeg ved et fordi. Gud er virkelighed for mig. Jeg er blevet overbevist om. Gud i Jesus er den første, og jeg Gud, er den sidste, der er ingen anden Gud end mig. Es 44,6.

 

Her er det igen Jesus der peges hen på. Han er alfa og omega, begyndelsen og afslutningen på alt liv.

 

Om jeg forsøger på at tænke på alt det med Gud og Jesus og evigt liv, bliver jeg nogle gange helt forvirret fordi, min egne tanker danner deres egne meninger om Gud og det passer jo ikke med Bibelens ord. Men, mit hjerte lyver ikke. Jeg ved hvem jeg tror på og hvem der er min Gud. Og Ham skal jeg foreviget være sammen med, også medens jeg endnu skal være på jorden.

 

Jesus Kristus er den første, og Jesus Kristus er den sidste, der er ingen anden Gud end Jesus Kristus.( Frit oversat ud fra Es 44,6).

 

Det skal være min hilsen til dig. Lad Jesus blive din begyndelse på dit liv og afslutningen på dit liv. Da kan du være helt tryg selvom alt er ved at falde ned om ørerne på dig.

Amen.

 

ENGLISH

 

The first and the last

 

GOSPEL FOR YOU

 

 2008¤

 

NO COPYRIGHT

 

I am the first, and I am the last, there is no other God but me. Es 44.6.

 

Who of us can understand God with the mind? Can you even imagine having eternal life? Can you understand that one day you will have to leave your body and be lifted out and up into Heaven?

 

I must say as in Psalms. 126. I am also like a dreamer. Nevertheless, I know it true. Jesus has truly saved and redeemed me completely. I know that one day I will see Jesus and be with God for all eternity. However, how can I know when no one can grasp or understand it? I can because. The Spirit of God The Holy Spirit convinces me of all things within me, and from within me flows the life of eternal life. I know a because. God is reality to me. I have been convinced. God in Jesus is the first, and I God, is the last, there is no other God but me. Es 44.6.

 

Here again it is Jesus who is pointed at. He is the alpha and omega, the beginning and the end of all life.

 

If I try to think about all that with God and Jesus and eternal life, I sometimes get completely confused because, my own thoughts form their own opinions about God and it does not fit with the words of the Bible. But, my heart does not lie. I know who I believe in and who my God is. And I will be with him forever, even while I am still on earth.

 

Jesus Christ is the first, and Jesus Christ is the last, there is no God but Jesus Christ (Freely translated from Isaiah 44: 6).

 

That should be my greeting to you. Let Jesus be your beginning of your life and the end of your life. Then you can be completely safe even if everything is about to fall down on your ears.

Amen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.