Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

lørdag den 24. april 2021

Du kan dø i morgen


   LINK


Meget snart vil det være forbi med dig, tænk derfor på, hvordan det står til med dig.


I dag er mennesket endnu, og i morgen ses det ikke mere.

Men når det er ude af syne, er det også snart ude af sind. Mennesker er fødte til at gelmemes men, ikke af Gud Jahve og Herren Jesus.


I al din gerning og tænkning burde du forholde dig sådan, som om du skulle dø med det samme.


Du kender ikke hvornår din time kommer. Jesus kan også komme lige nu tilbage for at hente sin kirke. Det glæder vi troende os meget til.


Hvor lykkelig og vis (klog) er den, som forbereder  sig på at være sådan i livet, som han ønsker at befinde sig i døden.


Du kan udføre meget godt, mens du er rask, men når du er blevet syg eller svag måske ældre, ved jeg ikke, hvad du vil kunne udrette. 


Det er vigtig Gud lever ved sin hellige Ånd i stedet for dig, da er du glad, tryg indvendig også når du ingen ting kan.


Om du for tiden ikke er bekymret for dig selv, hvem skal da være bekymret for dig i fremtiden?


Gør dig klar til din dødstime, du kan få hjertesop, dø fysisk af al verden sting, men din sjæl, din rigtige identitet, din bevished lever videre i evigheden.


 Lær at dø fra verden, for at du kan begynde at leve med Kristus.


Lev altid som du var en gæst på jorden, der kun er på gennemrejse, du skal ikke have noget som helst med dig. Det eneste du kan møde i evighedens herlighed er de sjæle du vinder tilbage til Jesus.


Lev altid som en pilgrim og gæst på jorden, hvem verdens anliggender slet ikke vedkommer.


Bevar dit hjerte frit og opløftet til Gud, eftersom du her ikke har noget blivende sted.


Send dine daglige bønner og tårefulde sukke der hen ,for at din ånd kan blive værdig til efter døden lykkelig at indgå til Herren Jesu Kristi rige.

AMEN


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.