Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

lørdag den 17. april 2021

BESTIL PLADS I GOD TID!

 

 

No copyright

 

English down under


En mand var på en rejse med tog. En dame kom ind i den samme kupe, senere så jeg hende igen på hotellet. Jeg fik et godt værelse for natten, men hun kom hen til mig og beklagede sig over, at hun ikke kunne få noget værelse, da alt var optaget. Hun spurgte mig, hvordan jeg havde fået et.


Meget let, svarede jeg, jeg har bestilt det i forvejen.

 

Sådan er det med vor himmelske bolig.

Vore navne skal i forvejen indskrives i Livets Bog, ellers kan vi ikke komme ind. Du må tage imod frelsen i Jesus Kristus og få navnet indskrevet, så er der en bolig til dig i himlen når du dør.

 

ENGLISH

BOOK A PLACE IN GOOD TIME!

 

No copyright

 

 

A man was traveling by train. A lady came into the same compartment, later I saw her again at the hotel. I was given a good room for the night, but she came up to me and complained that she could not get any room as everything was busy. She asked me how I had gotten one.

 

Very easily, I replied, I have ordered it in advance.

 

Such is the case with our heavenly abode.

Our names must be entered in advance in the Book of Life, otherwise we can not enter. You must receive salvation in Jesus Christ and have the name inscribed, then there is a dwelling for you in heaven when you die.

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.