Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

lørdag den 17. april 2021

BETYDDER GUD NOGET FOR DIG?

  LINK


 

NO COPYRIGHT

 

Bibelen lærer, at der var en tid, da menneskerne kendte Gud. De levede sammen med Ham og elskede Ham. Men Bibelen lærer også, at menneskerne mistede forbindelsen med Gud. I dag har hele slægten mistet forbindelsen med Gud, samlivet sammen med Gud skaberen og Faderen blev simpelthen afbrudt. Bibelen fortæller os, at synd kom mellem menneskerne og Gud.

 

Synd vil sige.

 Vi skyder forbi et mål. Guds mål er vi skal tro på Ham, og overholde den moralske lov. Men, vi har alle brudt Guds lov. Vi fravalgte Guds lov og valgte at leve vort eget liv, uden Guds lov. Vi er praktiserende syndere, lovovertrædere, vi kan ikke lade være med at synde fordi, vi er født syndere.

 

Bibelen lærer, at vore synder og overtrædelser er kommet mellem Gud og os. Men den lærer også, at vi kan få forbindelse med Gud igen.

 

Du kan få evigt liv.

Du siger. Jeg ønsker Gud i mit liv. Jeg ønsker at Gud skal tilgive mine synder, og gøre mig til et nyt menneske. Jeg ønsker Gud skal bære mine byrder.

 

Hvordan kan jeg finde Gud?

Den eneste måde, hvorpå du kan finde Gud, er ved at komme til Hans Søn, JESUS, fordi Han døde på korset for alle vore synder for over 2000år siden. Ved at dø på korset tog Jesus dine synder, din dom og straf.

 

Gud siger.

Jeg vil møde dig ved korset. Jeg vil ikke møde dig andre steder, men jeg vil møde dig der, hvis du vil komme med anger over din synd, synd at du ikke tror på Jesus, og fra nu af tror.

 

Jesus siger.

Jeg Jesus, er Vejen, sandheden og livet. Ingen kommer til Faderen uden ved Mig.

 

Det er umuligt for menneskerne at lære Gud at kende, uden ved Jesus Kristus.

 

Ønsker du at lære Gud at kende? Kom da korset. Modtag Jesus, som din egen personlige Frelser

 

Bibelen siger.

Din sjæl kan blive frelst. Jesus kom for at give os evigt liv. Jesus kom for at forvandle vore liv.

 

Du siger.

Hvordan kan jeg modtage Gud i mit liv? Bibelen siger, at du først og fremmest må anerkende, at du er en synder. Det er svært at gøre. Du må ydmyge dig, og glemme din stolthed.

 

Bibelen siger.

Du må angre dine synd, og komme i tro og overgive liv til Jesus. Der må en aktiv handling fra din side til. Det er et valg du personligt tager. Det er en handling, hvor du overgiver dig selv til JESUS, som Herre og Frelser.

 

 

Hvem du end er. Rig eller fattig, hvordan din baggrund end er, beder jeg dig om at du giver dit hjerte til Jesus.

Så meget elsker Gud verden, at Han gav sin eneste fødte Søn, for at enhver som tror på Jesus, ikke skal fortabes, men have evigt liv.

AMEN

 

ENGLISH

DOES GOD MEAN SOMETHING FOR YOU?

 

NO COPYRIGHT

 

The Bible teaches that there was a time when people knew God. They lived with Him and loved Him. But the Bible also teaches that humans lost touch with God. Today, the whole family has lost touch with God, cohabitation with God the Creator and the Father was simply interrupted. The Bible tells us that sin came between people and God.

 

Too bad to say.

 We shoot past a target. God's goal is for us to believe in Him, and to obey the moral law. But, we have all broken God's law. We opted out of God's law and chose to live our own lives, without God's law. We are practicing sinners, transgressors, we can not stop sinning because we are born sinners.

 

The Bible teaches that our sins and transgressions have come between God and us. But it also teaches that we can reconnect with God.

 

You can have eternal life.

You say. I want God in my life. I want God to forgive my sins and make me a new human being. I want God to bear my burdens.

 

How can I find God?

The only way you can find God is by coming to His Son, JESUS, because He died on the cross for all our sins over 2,000 years ago. By dying on the cross, Jesus took away your sins, your judgment, and your punishment.

 

God says.

I will meet you at the cross. I will not meet you elsewhere, but I will meet you there if you will come with remorse for your sin, sin that you do not believe in Jesus, and from now on believe.

 

Jesus says.

I Jesus, is the Way, the Truth and the Life. No one comes to the Father except through Me.

 

It is impossible for human beings to know God without Jesus Christ.

 

Do you want to get to know God? Come then the cross. Receive Jesus as your own personal Savior

 

The Bible says.

Your soul can be saved. Jesus came to give us eternal life. Jesus came to transform our lives.

 

You say.

How can I receive God in my life? The Bible says that you must first acknowledge that you are a sinner. It's hard to do. You must humble yourself, and forget your pride.

 

The Bible says.

You must repent of your sins, and come in faith and surrender life to Jesus. There must be an active action on your part. It is a choice you personally make. It is an act in which you surrender yourself to JESUS, as Lord and Savior.

 

 

Whoever you are. Rich or poor, whatever your background, I ask you to give your heart to Jesus.

God so loves the world that He gave His only begotten Son, that whosoever believeth in Jesus should not perish, but have everlasting life.

AMEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.