Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

lørdag den 17. april 2021

BLIV IKKE TRÆT AF AT VIDNE OM JESUS

Bliv endelig ikke træt af at vidne om Jesus og tale enfoldigt og 'levende' om ham. Jesus var selv visdommens kilde, men når han skulle undervise i, hvordan man vidner om sandheden, gik han ofte usvigtelig simpelt til værks:


" Og kun hvad jeg har hørt af ham, taler jeg til verden. " Joh. 8.26.

" Når I får ophøjet menneskesønnen, så skal I forstå, at jeg er den, jeg er, og at jeg ikke gør noget af mig selv; men som Faderen har lært mig, således taler jeg. " Joh. 8.28.

" Mens han talte således (Altså vidnede ligefrem om sandheden), kom mange til tro på ham. " Joh. 8.30.

Lad os bringe Evangeliet om Herren Jesus, sådan som det nu engang er! Og, regne med at Herren selv lægger til sin menighed og overbeviser om synd, dom og retfærdighed, jf. den måde han åbenbarer dette i skriften!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.