Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

tirsdag den 20. april 2021

Da er I Guds


NO COPYRIGHT

¤


Du kender det. Se på Jesus. Hold fokus. Hold dine øjne på Jesus.


Men når alt er imod hvordan skal du kunne det?

du kan ikke holde fokus og alt det så mange siger.


Her er det netop det er drøn vigtig vi virkelig har Guds Lys, Den Hellige Ånd i os som lyser for os, selv når alter imod os og vi ikke kan nogen mening og udvej er Jesus i os altid lyset.


Gud er selv sit eget vidnesbyrd i so ved Den hellige Ånd leder Han selv os, vi skal bare følge efter  Jesu ved Den Hellige Ånd gør, sige leve som Han viser os.


Gud er i Jesus vejen sandheden og livet for og i os.

            
Da I nu er Guds elskede børn, så lad Ham være jeres forbillede i alle ting. Elsk hinanden, lige som Kristus elskede os. Han gav jo afkald på sit liv for vores skyld. (Efes.5.1-2.).


Mange mener du bare skal læse noget mener ei Bibelen, det gør alle andre døde  religioner også, de har alle bøger du ska læse i. Nogen siger bare tro, nogen siger bed, nogen det ene og det andet.


Når du så ikke kan, eller får alt det gjort anklages du igen i din samvittighed over din manglende tro, hvilket slet ikke er dit problem fordi troen blev givet dig ved din personlige nye fødsel, Joh ev 3. det er din pant for evigt det er troens Ånd Den Hellige Ånd i dig.


Du finder ikke et eneste sted i Bibelen hvor der står du skal læse i biblen så og så meget ellers er du fortabt.


Selvfølgelig hører kristne fra  bibelen og læser i den men du hører eller læser lige så meget i bibelen ved at høre en prædiken med Guds i og du vokser lige så meget ved du tager imod det hører og handler på det.


De første kristne havde ikke bibelen de havde bøger fra Gt det nye testamente var det de havde hørt om far Jesus og andre Apostle og de fortalt hinanden det igen og igen så den næste generation igen kunne fortælle det videre.


Det samme i dag.


De er et utal af vidner, præster, prædikanter, menigheder, kirker og fællesskaber der  fortæller ud fra bibelen, det er her vi modtager evangeliet til vores frelse helbredelse og udfrielse.


Derfor kan du ikke bare leve for dig selv uden at være en del af er kristne fællesskab eller kirke da står4 du udenfor guds velsignelser i Jesu kirke/menighed eller fællesskab.


Det er i en familie de tager sig af hinanden hjælper hinanden i kærlighed i alle ting som du læser de første menigheder gjorde.


Misforstå det ikke.


Guds ord Bibelen er  lyset og livet for enhver ægte kristne men igen skal lægge det på hverken dig eller andre som et krav om din frelse og dit evige liv.


Du skal læse og høre biblens ord så meget du kan det vil jeg meget gerne slå helt fast men det er IKKE noget frelses krav fra Guds side til dig.

Se på Jesus. Tab ikke Jesus af syne. Du er det Gud siger i sit ord, og ikke hvad du og andre mener.


 WHEN TÝOU ARE GODS.


ENGLISH


NO COPYRIGHT


¤




You know that. Look at Jesus. Stay focused. Keep your eyes on Jesus.




But when all is said and done, how can you?


you can not stay focused and all that so many say.




Here it is precisely that it is drone important we really have the Light of God, the Holy Spirit in us that shines for us, even when the altar is against us and we know no meaning and way out, Jesus in us is always the light.




God Himself is His own testimony in sowing by the Holy Spirit, He Himself leads us, we just have to follow what Jesus by the Holy Spirit does, say live as He shows us.




God is in Jesus the way the truth and the life for and in us.



            

Since you are now the beloved children of God, let Him be your model in all things. Love one another, just as Christ loved us. He gave up his life for our sake. (Eph.5.1-2.).




Many people think you just have to read something, do not believe the Bible, so do all other dead religions, they have all the books you should read in. Some say just believe, some say pray, some one and the other.




When you can not, or get all it done, you are accused again in your conscience of your lack of faith, which is not your problem at all because faith was given to you at your personal new birth, Joh ev 3. it is your pledge forever it is the Spirit of faith the Holy Spirit in you.




You will not find a single place in the Bible where it says you must read the Bible so and so much otherwise you are lost.




Of course, Christians hear from the Bible and read in it but you hear or read just as much in the Bible by hearing a sermon with God in it and you grow just as much by accepting it hearing and acting on it.




The first Christians did not have the Bible they had books from Gt the new testament was what they had heard about father Jesus and other Apostles and they told each other it over and over so the next generation could tell it again.




The same today.




They are a myriad of witnesses, pastors, preachers, congregations, churches and communities who tell from the Bible, this is where we receive the gospel for our salvation healing and deliverance.




Therefore, you can not just live for yourself without being part of is Christian community or church then4 you stand outside of God's blessings in Jesus' church / congregation or community.




It is in a family they take care of each other helping each other in love in all things as you read the first congregations did.




Do not get it wrong.




The Word of God The Bible is the light and the life of every true Christian but again it must be placed on neither you nor others as a requirement of your salvation and your eternal life.




You must read and hear the words of the bible as much as you can, I would very much like to state this completely, but it is NOT a salvation requirement on God's part for you.


Look at Jesus. Do not lose sight of Jesus. You are what God says in His word, not what you and others mean.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.