Translate

INFO JESUS LIVET

WIDIO SAND

  LINK G Gud er spontan . B BESLUT DIG FØLG JESUS N   NÅDEN ER DIN MIN VEN

Søg i denne blog

søndag den 18. april 2021

MINE MIRAKELR I MIT LIV JLN

  LINK

HER KOMMER MINE MIRAKLER I MIT LIV TIL GUDS ÆRE.


DE KOMMER EFERHÅNDEN SOM DE DUKKER OP, SÅ KAN DU SELV SE GUDS ORD ER SANDT OGSÅ MED HENSYN TIL MIRAKLE RI DAG.


MIT NAVN ER FATIKS GUDS MIRAKEL

Jan betyder det samme som Johannes det betyder Gud har væres mig nådig. Og Ja, jeg er et af guds nådes børn

Du vil sikkert sige. Hvorfor kun så få oplever miraklerne.

Du oplever mirakler hver dag hvis du har dine øjne åbne og ser dem hver dag er Guds mirakel for dig.


Ja, helbredelser sker også mange  gange lige foran dine øjne både spontan og gennem læger sygehuse, som gud har givet os som sin gave til at hjælpe vore svage kroppe med.


Jeg har en hel mappe min private mappe hvor jeg har noteret en masse om guds mirakler i mit liv, den vil jeg del ud fra så du ser og begynder at tro på Gud er miraklernes Gud dag.


spørgsmålet er bare om folk generelt afviser Guds kærligheds mirakler, går andre steder hen først før de beder til Gud og hører Hans svar hvad de skal gøre id en situation de nu står i.


Gud gør det gennem sin Søn Jesus i kraft af den Hellige Ånd i de der har fået de gaver fra Gud til at udføre de forskellige tjenester med og i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.